• Kraków, Wieliczka, Zakopane

• Chcemy się z Wami podzielić niesamowitymi wrażeniami z naszej wycieczki do Krakowa, Wieliczki i Zakopanego! To były trzy dni pełne przygód i niezapomnianych chwil. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy przepiękny stary rynek w Krakowie, gdzie można było poczuć ducha historii na każdym kroku. Następnie udaliśmy się na Wawel, by podziwiać zamek i związane z nim bogate dziedzictwo kulturowe. Ale to nie koniec - odwiedziliśmy również kopalnię soli w Wieliczce, gdzie zanurzyliśmy się w fascynujący świat podziemnych korytarzy i komór. Drugi dzień był równie ekscytujący. Zwiedziliśmy Wielką Krokiew i poczuliśmy się jak prawdziwi skoczkowie narciarscy. Następnie udaliśmy się do urokliwej Doliny Strążyskiej i podziwialiśmy imponujący wodospad Siklawica. Nie można też zapomnieć o wizycie na Krupówkach, gdzie smakowaliśmy regionalnych przysmaków i robiliśmy zakupy, by zachować wspomnienia. Wieczorem była przejażdżka bryczkami oraz relaks w termalnym basenie. Trzeciego dnia nadal odkrywaliśmy Zakopane. Najpierw udaliśmy się do Jaszczurówki, następnie odwiedziliśmy Cmentarz Zasłużonych na Pęksowym Brzysku, gdzie uczciliśmy pamięć wybitnych Polaków m.in. Kornela Makuszyńskiego. Kolejnym punktem naszej wycieczki była wizyta w Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej , a wjazd kolejką na Gubałówkę zapewnił nam spektakularne widoki na Tatry. Dziękujemy za te niezapomniane trzy dni! To była wspaniała okazja do poznania naszego kraju i tworzenia niezapomnianych wspomnień.

• Spotkania z ciekawymi ludźmi

• Uczniowie z klas 1a i 3a udali się do Nowej Wsi, gdzie Państwo Kamila i Bogusław Prałatowie zorganizowali dzieciom mnóstwo atrakcji. Na początku  odbyło sie spotkanie z panem pszczelarzem i degustacja pysznego miodu, następnie przyjechał pan  Bartek Smektała, który opowiadał o czarnym sporcie, odpowiadał na pytania uczniów i rozdawał autografy.  Z okazji zbliżającego się  Święta Komisji Edukacji Narodowej pojawiły się  przepyszne torty. Był  też czas na wspólne zabawy integracyjne, rozmowy. Bardzo dziękujemy za ten dzień!

• Grzybobranie

• Uczniowie z klasy 3a wykorzystali ostatnie ciepłe dni i wyruszyli do pobliskiego lasu w poszukiwaniu grzybów.

• Obchody dnia chłopaka w klasie 8a - NOC W SZKOLE

• Świętowanie dnia chłopaka w klasie 8a rozpoczęło się 29 września o godz. 18.30.

Dziewczęta przygotowały swoim kolegom z klasy „domowe SPA”. Najpierw wieloma świeczkami  wykreowały atmosferę niczym w najlepszym ośrodku odnowy biologicznej, następnie wykonały odprężające, pielęgnacyjne zabiegi na włosy, skórę twarzy. Był też czas na medytacje przy dźwiękach relaksacyjnej muzyki.

Na kolację podano pizzę, nie zabrakło również różnego rodzaju przekąsek.

Piątkowy wieczór upłynął pod znakiem nie tylko zabaw i gier….  Był to też czas wspomnień i podsumowań wspólnie przeżytych już prawie 8 lat w szkole.

Dzień chłopaka zakończył się w sobotę 30 września po wspólnym śniadaniu. Uczniowie zostali odebrani przez rodziców i mogli w domach odespać pełną wrażeń noc w szkole!